Yeah

Ibland förtjänar man en smäll för att man är så jävla trög! :)
man tänker ibland int efter ..

*

Alltså vilka kommentarer jag har fått höra i helgen.. :D

Robin: Adrian, får jag ge dej ett tips. HÅLLKÄFT!

Jeff: Micke!
Micke: Ja, det är jag de.
Jeff: Hållkäft.

( robin verkar lite för full och vi frågar hur han mår, han ligger med huvudet mot bildörren)
Vi: Hur mår du robin? är du trött?
Robin: men nej, jag njuter bara av musiken.

Jeff: men linn får jag känna på tissen (brösten)?
Linn: nej, men du kan få känna min handflata i ditt ansikte.


och så fick vi ju blombuketter, både jag och linn..
I lördagskväll... de va ju gulligt... :)

Pusss

- / Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0